lørdag 1. november 2008

Kvardagsliv

1.november: me har saate ute i solsteiken aa node livet og drukke ferskpresa appelsinjuice. Kan tenka oss at d e litt fjernt fraa livet t daakk heima! Me e heldige:)

Den siste veka har gaat med til praksis, middagsbesok, spillekveld og mykje anna kjekt:) Her komme naagen bilder for aa vise livet vaar her nere:









I dag reise me videre til Cochabamba. Var litt trist aa ta avskjed med folka her, me har hatt d saa bra! Men naa e me klar for aa reise videre: ny plass, nye muligheter:) Cochabamba er ein storre og meir vestliggjort by, saa det er noko litt anderledes. Kjekt aa faa oppleve begge plasser!

3 kommentarer:

Siv Anita sa...

Åå.. Det er litt annerledes ja!! :) Så kjekt! (men så litt vondt ut m rød rygg..)
Jeg tar eksamenslesing i Hægebostad, så d er kjekt! =)

Kos dere videre! Gleder meg til å se dere, når d enn blir.. ;)
Glad i dere!

hanne asp sa...

Ååå, jeg vil også dra til Bolivia!!! så gøy å se... Jeg sitter nå på damsgård skole i bergen - her er min praksis;) Ikke helt det samme, men flott det og altså, for all del...

kos dere videre!!!

Elisabeth sa...

Var veldig kjekt å ha dere her i Sucre! Takk for koselige besøk! Veldig kjekt for oss å få noen nye å spille med! Kos dere masse i Cocha! Hils folket der!
Store klemmer fra Elisabeth